#donateablock by @Hhhomemade

Fa uns mesos que a través d'Instagram vaig posar-me en contacte amb un grup de noies d'Anglaterra i Estats Units. Una d'elles, la Nicola Howard Hobbs @hhhomemade, estava organitzant el primer #donateablock. Es tractava de preparar uns quants blocks de patchwork, amb el disseny lliure, utilitzant les teles que més o menys combinèssin amb les que ella ens proposava. Un cop enllestits, els hi enviavem.  Es tractava de col.laborar amb la creació d'una manta grossa que servís d'inspiració per a treballar amb nois i noies amb risc d'exclusió social a Londres.
Vaig fer servir unes teles que tenia (precioses!!) "retro orchard" dissenyades per la Wendy Kendall per a Dashwood Studio. Vaig combinar les teles amb dos colors llisos de robert kaufman fabrics.


Vaig fer el disseny dels blocks a ma, sobre paper, dibuixant el patro i pintant amb diversos colors les diferents teles, per fer/me una idea mes real de com quedaria:




Finalment, vaig acabar fent aquests 4 blocs

Amb les teles que hem van sobrar he fet un monader amb base de pell negre. Espero que us hagi agradat. Moltes gracies per llegir i per passar per aqui. 



Alex


Comentaris