Un regal de benvinguda per en Lucas

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13911935/?claim=5dh5zhu4694">Follow my blog with Bloglovin</a>
Primer de tot vull escriure que m'he registrat a Bloglovin' per a poder seguir altres blogs que m'agraden. Encara no ser com funciona aquest mon dels blogs, que de moment és ben desconegut per mi. Tot just començo a conèixer quatre coses bàsiques...

Avui he estat escollint les fotos d'un dels primers encàrrec que em van fer: un cubsonall i un babetes tilalila com a regal de benvinguda per un nen, en Lucas. També em van demanar alguna cosa original per regalar-li a la germana gran d'en Lucas. De seguida em va passar pel cap cosir quelcom amb tela de pissarra que des de fa temps em cridava l'atenció (en una entrada anterior hi ha la pissarra que vaig cosir). 

Com que he trobat una estoneta per dedicar-li al blog, he fet una tria de les fotos que més m'agraden de totes les que vaig fer durant el procés de creació del cubsonall per en Lucas:



Tela Minky de color blau marí en un dels


   El punt de festó està fet a ma amb fil de color blau
   molt  semblant al color de la tela d'estrelles.
   He de reconèixer que cosir a ma m'encanta i sempre
   que tinc temps m'agrada gaudir d'aquest moment.

Fent el punt de festó a ma de la lletra "L" de Lucas

 

     En aquestes última foto de l'esquerra es veu la lletra L
     dibuixada i retallada al revés, i el conjunt de teles que
     vaig escollir tallades 15x15cm. Un cop cosit el cub fa
     14x14cm aproximadament.
   

Podeu trobar més informació dels cubsonalls a la meva botiga etsy que he obert fa poc, on mica en mica vaig penjant totes les cosetes que vaig creant.



    Moltes gràcies per la vostre visita 
    Alex ;) 

Comentaris