pissarra de tela enrotllable / roll up fabric chalkboard

M'han fet un encàrrec per un nena de tres anys que ha tingut un germanet petit fa molt poquet, i per ell ja teniem fets el cub sonall amb la lletra L i un babetes tilalila de color blau ben pràctic i original. El primer que em va passar pel cap va ser la tela de pissarra (la trobo molt ben pensada i divertida). Buscant per la web vaig anar trobant diverses idees per poder fer amb la tela aquesta tant especial (m'encantaaa) i les pissarres enrotllables em van encantar. Així que vaig començar a pensar en un disseny propi.

Someone asked me to craft a gift for a three years old girl who had a little brother in these few days. 
For the baby I  had already made a soft rattle block customized with his inicial letter and a blue babetes tilalila so usefull and original design. The first thing I thought was the board canvas (so fun to work with). Searching online I found several ideas to do with this so special fabric (I love it so much!!) So I started thinking about my own design.

M'agradava la idea de la butxaca per guardar-hi els guixos a dins... però volia posar-hi una cremallera tant sí com no (de cremalleres no n'he cosit gaires així que les primeres que he cosit se m'han resistit una miqueta). I com que m'agraden els reptes... doncs som-hi amb la cremallera!
I estic molt contenta amb el resultat:

I liked the idea of pocket for store the chalks inside... but I wanted a zippered pocket (I have not sewn zippers so much so the first I've sewn up resisted a bit ;) I like so much challenges...so here we are there with the zipper!
Finally, I love how it turns:




 I que feliç que em fa poder cosir les etiquetes que vam dissenyar conjuntament amb l'Arnau Duma en les comandes que mica en mica em van fent! Cada vegada que veig un nou missatge i em demanen alguna coseta m'emociono!!

I am very happy to sew my own labels on my first orders that we designed together with Arnau Duma (my journey partner, love him!!) Every time I see a new message and somebody wants me to sew some other thing from tilalila, well, I can't be mor excited about this.


My first Tilalila's labels created with Arnau Duma
I am very happy to see them sewn day by day in my first orders

pissarra tilalila enrotllada (40 cm aprox)
Rolled up chalkboard (15,75 inch aprox)

Detall de la butxaca / pocket detail
Love this Rose Honey Hive fabric
(emma's garden by Patty Sloniger, link her lovely blog)

La tela del darrera de la pissarra
Fabric behind the drawing mat garland ivory
(Homegrown Garland collection by Maia Ferrell)
Ja tinc dos encàrrecs més per fer de pissarres. Aquest cop triaré unes teles ben diferents que també he comprat a la botiga online de Jan et Jule (que per cert, feu una ullada perquè tenen teles precioses!!) Aquesta vegada afegiré alguns detalls diferents a les pissarres per millorar-les una miqueta més...

I have two more orders for these chalkboards and I can't be more excited about it ;) yay!! This time I will choose a different fabrics from Ahoy Matey fabric collection. I love them all! I also bought them on online store Jan et Jule (by the way, have a look on its beautiful fabrics). This time I am going to add some new details on the chalkboard to improve them a bit more....

on the left: Ahoy Matey Sailboat navy
on the right: Ahoy Matey Aqua fish

Comentaris