Bosses de ma personalitzades / costumized tote bags

Fa molt de  temps que m'agrada tot aquest món de la costura, els fils, les agulles i les teles estampades de tots colors. La meva iaia diu que tot això em ve de la meva besàvia, que era costurera i es dedicava a fer roba a mida.
L'altre dia la meva mare em va demanar si podia fer-li una bossa de nanses per poder dur l'esmorzar a la feina, ni molt petita ni massa gran, amb un parell de nanses curtes i un clic metàl·lic per a poder tancar-la. Així que em vaig posar a pensar en les tele que li podrien agradar i en vaig fer dues: una combinada amb tela negra, molt simple, amb una tela de cotó de color marró com a forro interior, i una altra més atrevida amb dues teles estampades ben alegres i una butxaca a l'interior. I aquest és el resultat:
IMG-20150320-WA0006
IMG_20150316_225936





















La meva mare va triar la bossa de l'esquerra combinada amb tela negre i jo la de la dreta combinada amb la tela de topos roses. És pràctica i còmoda. Això de fer-te tu mateix les coses i saber que és una peça única és divertit ;)
Em vaig animar a obrir l'instagram i el facebook a principis d'aquest mes de març per anar penjant les fotos de totes les coses que vaig cosint i creant. Arrel d'això ja tinc 3 encàrrecs més de bosses, cadascuna d'elles personalitzada al gust de la persona que m'he l'ha demanda. Quan les hagi acabades les aniré penjant al blog.
M'encanta el tutorial de la bossa de ma Caravan Tote del blog Noodle Head, que es pot trobar a la seva botiga online i descarregar les instruccions directament en format pdf des del següent enllaç: caravan-tote-pdf-pattern. M'agrada especialment el model d'aquesta bossa que ha fet la Julie del blog Forest Poppy. El vaig trobar ahir fent la xafardera per l'instagram. 

Comentaris