Aguanta pipes Tilalila / Tilalila's pacifier holder

Les primeres comandes van arribant i estic molt i molt contenta. Avui he estat cosint aguantapipes i dos ja estant a punt per vendre. Ha estat la primera comanda oficialment dita ;) i m'ha fet molta il·lusió. Un cop acabats els he estat fotografiant de tort i de través per poder escollir les fotos que més m'agraden. Hauré d'anar practicant amb la camara ja que sóc aficionada, però penso que és molt important fer unes bones fotos que mostrin els productes (i això de la llum i les ombres és tot un món). Hi aniré treballant...
DSC_0034 DSC_0032
Aquest quatre aguantapipes tilalila ja estant disponibles a la meva botiga d'etsy alextilalila. Es pot escollir la tela i personalitzar la cinta amb el clip metàl·lic que més us agradi (n'hi ha 7 de diferents). Clicant el següent enllaç s'hi accedeix directament per poder veure més imatges: https://www.etsy.com/es/listing/227164405/baby-pacifier-clip-pacifier-holder?ref=shop_home_active_2
Si viviu a prop d'on jo visc, podeu enviar-me un correu a alextilalila@gmail.com i podem solucionar els dubtes que tingueu i buscar una manera ràpida de fer-vos arribar les comandes. 

Comentaris